La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO ha convocat per aquest divendres, concentracions de treballadors del sector de contact center. L’acció s’inscriu en les mobilitzacions que pretenen desbloquejar les negociacions de conveni d’aquest sector. El conjunt de sindicats presents a la mesa negociadora han presentat sol·licitud per fer una vaga de 24 hores el 28 de novembre vinent.
La negociació del conveni sectorial de contact center segueix bloquejada després de les aturades en el mes de setembre i vaga de 24 hores del passat 6 d’octubre, afirma CCOO en un comunicat. La patronal manté les seves posicions i, afirma el sindicat, allarga premeditadament la negociació. Això suposa que les plantilles no obtenen pujades salarials, els contractes segueixen sent d’obra i servei, les jornades parcials siguin habituals, els treballadors i treballadores segueixin patint torns on es treballen fins a 11 dies seguits i cada vegada hi hagi més subcontractació a través d’Empreses de Treball Temporal ((ETT) o empreses multiservei.
La mobilització es produeix just quan la patronal ha desconvocat la Taula Plenària que estava prevista se celebrés el17 de novembre.