Tráeme un café!!!

Quin paper fan els becaris a les empreses, es formen o simplement fan feina sense cobrar? s'aprofita el seu potencial?, aquest vídeo fet per dos estudiants de periodisme tracta d'axiò.

Redacció
 
 
 

Què en pensen els becaris de la seva situació? Les empreses aprofiten tot el potencial creatiu que tenen els estudiants, per exemple de periodisme? Precisament dos d’ells han fet un reportatge de la seva experiència en dos mitjans de comunicació: La Vanguardia i la cadena COPE. En a peça donen veu a tots els actors. Els autors són Dani Bueno i Roger Perelló, que tenen un blog .

Més d’un milió de becaris a l’Estat espanyol fan feines no remunerades i potser no prou bé valorades.

 

 

 

 

1 Comentari en Tráeme un café!!!

  1. Dani Bueno // 28/06/2016 en 16:43 // Respon

    En ningún momento se cita que ni Dani Bueno ni Roger Perelló hayan estado en esos medios de comunicación de prácticas. De dónde obtienen esos datos? y el blog… se podría saber cuál es? porque ese reportaje solo se encuentra a través de las redes sociales (Facebook y Twitter) y en el canal de Youtube de tuHumor Benigno.
    Se agradece la difusión de reportajes como este, pero cuando la información se publica, tiene que estar siempre contrastada, porque sino ocurre como en este caso, en el cual en un solo párrafo de texto (que ha sido modificado varias veces) está mal el contenido y no está bien citado. Si no van aceptar el comentario, no pasa nada, pero por favor, ya que hacen las cosas, háganlas bien por el trabajo que ha costado llevar a cabo la tarea de este vídeo de denuncia con una serie de objetivos.

Deixa un comentari

No publicarem la teva adreça de correu.


*